onsdag 18 november 2009

Regn och rusk

Utanför fönstret öser regnet ner och det blåser stormvindar. Det riktigt skakar i rutorna och drar genom springorna i min lilla takvåning. Men hur kasst vädret än må vara är nog min bästa vän Ellinor lika glad för det. Idag har hon nämligen tagit sitt körkort!! Gratulerar kära du!
Hoppas på att vi kan ses snart så vi kan prata om allt som hänt sedan sist, och så att jag kan överlämna en födelsedagspresent. Hon hade nämligen 20-årsdag i söndags!


Nu blev du allt nyfiken va?


Det enda positiva med det här hemska vädret är att det finns en anledning till att sitta inne och plugga. Och med vinden vinande utanför, lite levande ljus och mysiga kläder skulle det faktiskt kunna bli riktigt trevligt här vid mitt skrivbord!

1 kommentar:

  1. ja nu blev jag nyfiken! och de svarar verkligen inte när jag ringer! :(

    SvaraRadera