torsdag 12 november 2009

Stick!

Eftersom både jag och Fabian har blivit vaccinerade mot influensan blev det ingen matlagning med vin, film och mys. Men som sagt, laxen finns kvar på ICA och filmen står kvar i hyllan tills en annan gång. Och hur kul är det egentligen att försöka umgås och ha det revligt när man mest av allt bara vill krypa ner under täcket och tycka lite synd om sig själv.
Ska ringa min vän lite senare idag och se om han känner sig bättre. Peppar peppar har jag inte känt så mycket själv än. Mådde illa och kände mig allmänt dålig igår kväll efter sticket, men idag är jag än så länge bara lite öm i armen. Har dock sett till att packa ner vattenflaska och panodil i skolväskan. man vet aldrig vad som händer!

Trots utesluten middag blev det en lyckad dag ändå. Jag var tvungen att åka hem till Helsingborg för att ta sprutan, men i den vändan passade jag på att hälsa på inne på jobb, åka till väla och klaga på min telefon och var hemma en liten stund.


Har funderat på att det nog är roligare att läsa bloggen om här är lite fler bilder. Får nog se till att bli lite bättre på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar