torsdag 6 maj 2010

shopoholic

Idag efter praktiken gick jag genom stan i Malmö i hopp om att hitta en vårjacka. Och det blev inte bara en utan två! På KappAhls vårrea köpte jag en jeansjacka och på WeekDay fyndade jag en svart tygjacka för halva priset. Summa kardemumma: 379, 50 :-. Inte värre än två stora matkassar från ICA.





Och på tal om mat har jag gjort ett nytt fiskrecept idag. Jag tycker det är praktiskt att laga hela middagen i ugnen. Medans maten sköter sig själv finns det tid både till att diska, duka och kolla mejlen. Potatisen och fisken delade jag i mindre bitar och la i en glasform och över skedade jag en örtolja med lime och vitlök. Till det åt jag kokt sparris med smält smör. Enkelt och gott!

1 kommentar:

  1. vad smarrigt med sparris haha det rimmade nästan (fast egentligen inte alls) snajsiga jackor! :D

    SvaraRadera