lördag 22 januari 2011

födelsedag året om

Sara som bjöd på middag igår har gått glasblåsar-gymnasium i Småland. Tufft tycker jag. Hon har några alster hon själv har gjort där hemma som är riktigt fina! Jag kanske inte behöver säga att det finns ett intresse för inredning och design. Från butiken Önska i Hässleholm där Sara jobbar extra fick jag igår två jättefina födelsedagspresenter. Att jag fick födelsedagspresenter så här i januari visar på hur länge sen det var vi faktiskt sågs. Men sena presenter eller inte, innehållen var absolut min smak! Något annat som också föll mig i smaken var lammfärsgrytan hon bjöd på.


Två stora tekoppar från Rörstrands servis Swedish Grace. I den fina present förpackningen fanns också en påse grönt te med smak av ros och vanilj.
I paket nummer två låg en ungsform från Le Creuset, alldeles lagom stor för en person och två matlådor.
Fina paket, eller hur?! Verkligen alldeles för mycket. men oj vad glad jag är för mina nya saker :) Jag får bjuda tillbaka ordentligt när våren och Saras födelsedag kommer. Får bjuda hit de båda på en grillkväll i pildammsparken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar