söndag 16 januari 2011

kanada-plåster på egypten-såret

Knökfullt med folk, duktiga DJ:s och fet ljudanläggning. Charlotta och Kaisa hade verkligen inte sparat på krutet . Vilken fest säger jag bara!



Idag är jag med andra ord lite seg efter två sena kvällar i rad. Men vad gör det, det är ju söndag. Ändå har jag fått en hel del gjort, vilket bland annat inkluderar några fynd på IKEAs rea.
Ikväll ska jag ringa på Skype till andra sidan jorden och boka resa! Jag och Albin fick pengarna vår Egyptenresa skulle ha kostat för att gottgöra besvikelsen litegrann. Det känns helt rätt att använda de pengarna till något så vettigt som att hälsa på Ellinor och Jimmy, istället för att bara kladda bort dom. Jag åker antagligen dagen efter Albins student och blir borta i två veckor.


Nu ska jag skära upp vattenmelon (4 kr kilot på Maxi!!) och drömma om varmare månader och den där solstolen jag hade kunnat lega i just nu... Det enda rätta i det här vädret: långkofta och gummistövlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar