torsdag 6 januari 2011

sju dagar in på 2011..

Ojoj, vad tiden går. Jag hinner inte med! I varje fall inte med att skriva några rader här då och då. Det är redan ny vecka, nytt år och nya tag som gäller.
Jag åkte tillbaka till Malmö så sent som igår och överaskades av en hög julkort i brevlådan. Bättre sent än aldrig, jag får ha lite julfint nu efteråt istället.



Jag har kört igång direkt och har träffat min grupp idag för finjusteringar och förberedelser inför slutexaminationen av arbetet vi har hållt på med ett tag nu. Det ska nog gå fint imorgon! Därefter är det bara en tenta (bara och bara..) innan jag kan koppla av lite och se fram emot nästa kurs som innebär en väldans massa praktik bland annat inom barn och psykiatri. Ska bli riktigt roligt!

Nyårsfirandet i Glumslöv var trevligt. Får lägga upp lite bilder sen på den goda maten och det fina folket, imorgon kanske? Nu ska jag förbereda det sista till imorgon, gå ner med mina resväskor (varför har man alltid mer saker med sig när man ska åka hem?!) och göra te. Systrarne Grene här i Malmö ska flytta och har just nu utförsäljning av allt till halva priset så nu har jag fyllt på mina teburkar med smaker som Baileys, tranbär och kvitten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar