onsdag 21 april 2010

familjebesök

I eftermiddag har pappas fru Tina och plastsyster Hannah varit här och befriat mig lite från pluggandet. Och det behövdes verkligen. Så mycket bättre det känns nu när jag har varit ute lite och fått tänka på annat en stund!

Vi gick på stan i någon timme och tittade innan vi satte oss på Masala Hut och åt indiskt till kvällsmat. Efteråt tog vi med pralinerna vi köpt på Ahlgrens konfekt och gick hem och drack te och åt choklad i mitt kök. Nu har de gett sig av, och nu återstår lite mer tentaplugg innan sängdags. Suck!


På restaurangen, som hade jättegott vitlöks-naan :)
Pappa får komma och hälsa på någon dag snart också. Han har ju knappt varit här sen jag flyttade ner!


För övrigt gillade vi deras drinklista. Vad sägs om ett glass vit eller rätt vin eller kanske en lät eller melan öl? Jag och tina tog vars en ramlöse!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, blev lite sugen på ett Glass vin!

    SvaraRadera
  2. fan vad bra :)det är kanske ramlösa från småland?

    SvaraRadera