lördag 24 april 2010

lördagshumlor och lördagsfest

I samma veva som det började bli liv i mig i morse fick jag ett sms från Linnea. Alla festsugna är välkomna hem till Petter på förfest för att sedan ta bussen till Malmö och dansa på KB.

För tillfället är planen att gå dit och umgås lite med Linnea, Petter och Kenneth. Men när bussen går mot Malmö tar jag nog cykeln hem igen. Men man kan aldrig säkert veta! Rätt som det är så kanske jag också blir danssugen.


Idag har jag varit på promenad i solskenet ute i Råby naturreservat, som bjöd på första humlor och myror. Tog cyklen dit och fick flugor i ögonen på vägen hem. Det är sommarkänslor det!

Till kvällsmat tog jag upp Dahl från frysen, en indisk linsgryta med kokosmjölk och kryddor som jag lagade för någon vecka sen. Till det gjorde jag Chapati - ett tunnbröd som man gräddar i stekpannan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar