fredag 23 april 2010

fredagstenta, fredagsvin och fredagsfest

Nu är tentan gjort! Känns så otroligt skönt att kunna lägga böckerna bakom sig, i allfall för den här gången. Har ingen aning om hur det gick så det kan mycket väl hända att jag har en omtenta i juni att plugga till.
Den dagen den sorgen! Jag svarade så gott jag kunde men som vanligt kommer man på alla smarta svar såhär i efterhand.

Efter tentan åt jag min välförtjänta matlåda innan jag mötte upp Sanne, Kaisa och Charlotta från klassen för en kaffe på Espresso House. Vi lockades av H&M's skyltfönster mittemot och gick in för att ta en snabbtitt. Vi stannade där inne i nästan en timme..

Ikväll är det inflyttnings- och tentafest hos Tobias. Skönt för en gångs skull att festen äger rum i Lund och att jag kan cykla hem och slippa stökiga och proppfulla buss 130 sent på natten.
Nu ska jag strax ställa mig framför spegeln och försöka göra mig snygg i håret med ett glas vin, nybakta scones och lite skön musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar